الخبر أسفل هذه الروابط

test

وفاء عامر توضح وجهة نظر ياسمين عز الحقيقية عن المرأة.. لن تتوقعوا ما قالته؟!

أوضحت الفنانة وفاء عامر حقيقة وجهة نظر ياسمين عز عن المرأة، مؤكدة أنها لا تقصد إهانة المرأة ولكن تسعى لاعمار البيوت، وذلك خلال حلقتها  في برنامج "كلام الناس"، المعروض على قناة MBC مصر.

وقالت: "ياسمين عز مش ضد المرأة، ولكنها مع العمار، ومع بناء البيوت ومع الست طويلة البال، ومع الست اللي تربينا وطلعنا لقينها، الست خلقت من ضلع الرجل اللي هو قريب من القلب، وكان ربنا يقدر يخلق الست من رجل الراجل علشان يدوس عليها".

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

قدمت دور الأم والحماة وعاشت عصرا ذهبيا.. عقيلة راتب التي شاركت فؤاد مهندس أشهر أفلامها!

لن يصدق احد أن حافظ إبراهيم الشاعر الشهير تخرج من هذه الكلية!

"الانذار الأخير".. سيدة التوقعات ليلى عبد اللطيف تفجر مفاجأة وتكشف ماسيحدث قبل شهر رمضان!

عاني من هذا المرض 12 سنة.. لن تصدق كيف كانت آخر أيام حسن فايق!

لقاء سويدان تفجر مفاجأة: "أنا جريئة وكنت أنا وحسين فهمي متصاحبين قبل مانتجوز"!

اشترت مطعما ومزرعة وتركت حبها للفن.. بديعة مصابني في آخر أيامها

حسام حبيب يصدم الجميع بردة فعله بعد غناء شيرين عبد الوهاب أغنيته "كدابة" في اول تعليق رسمي له!! صورة

"استعدوا للانسحاب قبل شهر رمضان".. ليلى عبد اللطيف تصدم الجمهور بتوقعاتها والجمهور مصدوم من كلامها؟!

"تسريب حلقة ممنوعة من العرض".. الزوجة صرخت على الهواء واعترفت بشئ صدم كل النساء في اقوى حلقات المسامح كريم لجورج قرداحي!

فضيحة تهز الوسط الاعلامي.. لن تستطيعوا اكمال الفيديو من شدة الاحراج.. شاهدوا ماذا فعلت أجمل مذيعة عربية عندما اعتقدت انها ليست على الهواء!

وأضافت: "ياسمين عز مع الست اللي لما تحترم الراجل هيحترمها، لما يكون لها ملك يستحق تكون له ملكة، لما يكون لها أمير يستحق تكون له أميرة، ومش قاصدة إهانة للمرأة، ياسمين عز ضد إنه يكون فيه طلاق وتفسخ مجتمعي وعش مهجور وبيوت مهدومة".

وشكرت وفاء عامر ياسمين عز خلال اللقاء، قائلة: "أنا بشكرك لأن ده هو المقصد اللي دخل قلبي، وأي حد يتنمر براحته ولكن إحنا هنفضل نبني وهنفضل نقول للست تعامل جوزها إزاي وتحضتنه، ولو قالت له كلمة حلوة هيبقى هو عاوز يرضيها، والراجل له قوامة في كل حاجة في شجاعته وفي إحساسه بالمسؤولية، فلما الست تحضتن كل ده وتبستم في وشه وتقول له دوس على السرير واعمل اللي أنت عاوزه أكيد هيبستم وهتنزع منه كل حاجة وحشة جواه فيا ريت نبطل تنمر ونفهم بس".

وواصلت: "فيه نوعية من الستات مش كل الستات لو عندها لمبة في البيت اتحرقت أو مشحنتش كهربا تفضل مخلية البيت ضلمة لحد ما الراجل يجي يبقى هو اللي بيغير اللبمة، فهو بيحس إنها محتجاله طول الوقت وفي ست مسترجلة وبتعمل كل حاجة بنفسها، لازم يبقى فيه وسط".

]
اليوم
الأسبوع
الشهر